۶ پاسخ

کانال نیس واسه خودم زدم که بتونم اهنگای مورد علاقمو اونجا نگهدارم

اینا بی کلام های مورد علاقمه

بازم دارم اگه خواستی بگو اسکرین بدم

بفرما ۲

تصویر

عزیزم بفرما

تصویر

کارای یانی

سوال های مرتبط