من هرکیو میبینم پسر بارداره
خودمم جزوشونم😍💙💙
طرف ما هم همه دختر شدن
برعکس اینجا همه پسرن
منم دلم خواست
طرف ما همه پسر شدن همه
طرغ ماپسرزیاده نمیدونم چراجریان چیه
اره خیلیییی
اره تو فامیلای ما هم همشون دخترن
مام دختر زیادداریم
خدا سلامتی بده به همشون
وایی این سال تو فامیل ما همه بارداره پسره
دختر نداریم
اتفاقا سمت ما همش پسره
یکی از عمه هام ۲۱ بچه پسر و نوه پسرداره کلا۳ تا نوه دختر دارن دوتاهم نوه تو راه داره اونها هم پسرن
چون اسپرم دختر جوندار تر هست
كلا بيشتر خانوما رحمشون سرد شده ومشكلات رحمى واسه همين
طرف ما همه پسر
من میگم دختر کمه
برای اینکه استرس زیاده
انشاالله قسمت منم بشه 😍
نعمت و برکته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.