۱۵ پاسخ

والا الان بارداری سخت شده
همه دارن تلاش میکنن بچه بیارن فقط
اونایی پسر میخان که دختر دارن
اطراف ما که ماشالله همه پسر اصلام سخت نیست

بخاطراینکه مردا ضعیف شدن

ب نظرم این مدت همه پسرزا شدن سونو ی همه پسره

من میمیرم برا دختر
چون خواهر ندارم
خدا بهم بچه اولمو پسر داد و شد تکیه گاهم و روزی هزار بار خداروشکر میکنم ولی الان بارداری دومم خیلی دلم میخواست خدابهم دختر بده که جفتش داشته باشم اما بازم صلاح دونست و بهم پسر داد که بشه همبازی بچه اولم بازم خداروشکر میکنم

والا من که دنبال دختر میگردم

اتفاقا پسر خیلی بیشتر از دختره من هرکیو دیدم پسر داشت

برعکس بیشتر میبینم بچه ها پسرن

اتفاقا دور بر ما که هر کی باردار شد بچش پسر بود به علاوه خودم

از نظر من پارسال سال پسر بود هرکی باردار بود پسر بود

برعکس تو فامیلای ما همه پسردار شدن این چند وقت. فعلا منتظر منن ببینن من چیکار میکنم😂

عزیزم اتفاقا تموم دور و ور ما همه پسر دارن من عاشق دخترم

ولی من سر هردوبارداریم چون جنسیت خیییییلی برام مهم نبود روزای خاص اقدام نکردم که حتما جنسیت مدنظرم بشه
ولی هر دو بارداریم سیزده سیکل فقط رابطه داشتم و بقیه روزا اصلا رابطه نداشتم یا مسافرت بودم یا ویروس انفولانزا گرفته بودم و بخاطر همین میگن چون روز تخمک کذاری بوده پسر شده

از جهالته
وگرنه به جنسیت نیست
آدم دیدم ۶ تا پسر پولدار داشت
مادرشونو گذاشتن سالمندان
آدم دیدم یه دختر از پرورشگاه آورد تا لحظع مرگ مث پروانه دورش بود و بهترین مراسمم برا فوت پدرش گرفت
تربیته که بچه رو میسازه
نه جنسیتش
روزی که مردتون برا جنسیت بچه ای که خودش میخواد درست کنه براتون حد تعیین کرد
بهترین کار اینه مهریه اتونو بذارید اجرا
برا خودتون کیف کنید
یه مرد بهتر پیدا کنید
و نسل اون موجودو ادانه ندید🤷🏻‍♀️

یعنی برای پسر بری ivfکنیا عقلت کمه فقط

من تو راه ivfو انتظار و نوبت و…امروز دیگه روانم ریخته بود بهم

دقیقاااا

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری