۳۶ هفته و۴روزمه سونو رشدم خوبه؟
وزن نی نی های شما چقدر بود

تصویر
۶ پاسخ

وزنش عالیه عزیزم

ماشالا ، من ۳۶هفته ۳ روز سونو دادم ۲۷۶۰ مثبت منفی ۳۵۰ گرم بود

انشاالله تا چند هفته دیگه بالای 3500 به بالا میرسه

اره وزنش خوبه عزیزم

گویا بچه من درشت تره. دیروز سونو دادم ۳۷۰۰ گفت.داخل ۳۸ هفته هستم

کاس منم بریچ باشه همچنان

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری