۱۶ پاسخ

مای بی بی

پینو قبلا خوب بود تازگی خیلی دستمالش رطوبت نداره درست تمیز نمیکنه پای کوچولو رو بنظرم

واسه چی استفاده میکنی؟من تا قبل نافش بیافته با دستمال پاک میکردم مصرف بالا بعد داخل تشت پاهاش میشستم بعد ۴۰ روزم می‌بردم داخل روشویی پاهاش میشستم یه بسته باز کردم چند ماهه مونده اگر جایی باشم آب نباشه دستمال استفاده میکنم اونم هیچی آب نیمشه

من مای بیبی میگرم برای مهمونی یا جایی میرم استفاده میکنم توخونه همش میشورمش

مای بیبی

مای بیبی راضیم ازش

پینو

مولفیکس نوزادی

پینو خیلی خوبه

پینو

من قبلا یکی داشتم اسمشو یادم نیست خیلی گرون بود😂 الان پینو دارم راضیم ۱۲۰ تایی فکرکنم ۳۰۰ و خوردی

مال من وی کر هست خوبه

ببین یکبار از این دستمال مرطوب استفاده کنی دیگه سراغ هیچ دستمال مرطوبی نمیری خیلییییی خوبه قیمتشم واقعا خوبه و زیاد میره

تصویر

مولفیکس خوبه ولی من هر مارکی بگیرم اول با اب گرم اب میکشم یبار نمیدونم چه وسواسیه😂

من مای بی بی و مولفیکس راضی ام خیلی ولی مولفیکس بر پایه اب و الکل نداره برای دست و صورت هم میسه استفاده کرد

پینو بنظرم بی بو و برپایه ابه برای منکه عالیه فیروز و مرسی استفاده کردم زیاد راضی نبودم چون پینو دستمالشم زخیم تره و زیادی هم خیس نیست خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی