منم زایمان کردم بالاخره و خداروشکر،طبیعی🥲🤲🏻❤️

۹ پاسخ

به سلامتی عزیزم 😍

چجوری طبیعی بچه رو بدنیا میارید من خیلی میترسم خیلی همش فکر میکنم یا بچه خفه میشه یا خودم میمیرم اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام از یطرفم سزارین بیمارستان خصوصی نزدیک ۷۰ یا ۸۰تومانه نمیدونم استرس منو کشت دیگه خداخودش کمک کنه

مبارک باشه بسلامتییییی خداقوت مامان جان

خداروشکر حالتون خوبه؟

سلام عزیزم مبارکه
کدوم بیمارستان و دکترتون کی بود؟
چندساعت طول کشید روند زایمانتون؟

خیللللی خیللللی تبریک میگم عزیزم😍😍😍
واسه منم دعا کن بتونم طبیعی بیارم
امروز معاینه شدم از ساعت 3 درد کمر و زیر شکم دارم🥺🥺

بسلامتی کدوم بیمارستان ؟
دردتون در چه حد بود

بسلامتی عزیزم خوش قدم باشه ،خوشبحالت برا منم دعا کن ❤️

به نظر شما طبیعی خوبه سخت بود واست؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام و پرهام❤ مامان رهام و پرهام❤ ۹ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه و حسنا مامان فاطمه و حسنا ۱ ماهگی
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان آیهانم✨☁️ مامان آیهانم✨☁️ ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا❤️ مامان هدیه خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان دلارام❤️ مامان دلارام❤️ ۷ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان سرحان و پناه مامان سرحان و پناه ۹ ماهگی