به سلامتی عزیزم 😍
چجوری طبیعی بچه رو بدنیا میارید من خیلی میترسم خیلی همش فکر میکنم یا بچه خفه میشه یا خودم میمیرم اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام از یطرفم سزارین بیمارستان خصوصی نزدیک ۷۰ یا ۸۰تومانه نمیدونم استرس منو کشت دیگه خداخودش کمک کنه
مبارک باشه بسلامتییییی خداقوت مامان جان
خداروشکر حالتون خوبه؟
سلام عزیزم مبارکه
کدوم بیمارستان و دکترتون کی بود؟
چندساعت طول کشید روند زایمانتون؟
خیللللی خیللللی تبریک میگم عزیزم😍😍😍
واسه منم دعا کن بتونم طبیعی بیارم
امروز معاینه شدم از ساعت 3 درد کمر و زیر شکم دارم🥺🥺
بسلامتی کدوم بیمارستان ؟
دردتون در چه حد بود
بسلامتی عزیزم خوش قدم باشه ،خوشبحالت برا منم دعا کن ❤️
به نظر شما طبیعی خوبه سخت بود واست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.