۲۴ پاسخ

من سر دخترم همین ک اومدیم خونه سرپا شدم زیاد نباید بخوابی تو بیمارستان میگن هرچقدر بیشتر راه بری بهتر میتونی دردتو تحمل کنی و راحت تر میشه برات من راضی بودم از سزارینم

من انقدر بچم گریه میکرد مجبور شدم روز دوم کم کم سرپا شم و ب کاراش برسم.

عزیزم من تقریبا بعد ۵ روز سر پا شدم با شیاف روزی دو تا دردم کم میشد و کارهامو میکردم

بعد ۱۵روز خوب میشی

من که اومدم خونه سرپا بودم سر یه هفته‌م مهمونی دادم کامل حالم خوب بود

من از فرداش
اینقدم شیاف دیفنوفناک میذاشتم که بتونم سرپا بیاستم
شماراین اشتباه رو نکن شده دو روز هم استراحت کن
من الان بالای بخیه ام ورم کرده
بخاطر اینکه شیر میدم نمیتونم دارو مصرف کنم
همچنان شیاف میزارم وقتی درد دارم

من همین الانش سر پام ،مامانم همش دعوام میکنه میگه استراحت کن الان نمیفهمی بعدا متوجه میشی،

من بعد ده روز ولی خیلی خیلی باید مراقب باشی کار سنگین اصلا انجام نده در حد غذا درست کردن بقیه کاراتو شوهرتو بگو انجام بده

پنج روز بعد دیگ تنها شدم خودم باید همه چیو هندل میکردم

من به محض مرخص شدن میتونستم پاشم کارامو کنم البته که همسرم براکارای خونه خیلی کمکه

خانما بچم امروز سع چهار بالا اورد

من بد ار سع روز

۲۰ روز بعد
البته من بخاطر مشکل سرگیجه ام نمیتونستم کارام کنم

۱۵روز بعدش

واسه کار کردن خونه ۱۰ روز ولی از روز اول راه میرفتم زیاد

من از شب اول اومدم خونه بچه داری با خودم بود روز سوم هم تنها خودم کارام کردم

من‌اصلا نتونستم بخوابم ک اصلا کمک نداشتم مامانم میگه میترسم بچه رو بغل کنم من کارای بچمو خودم انجام دادم حموم اینا خدا کنه بخیه م جوش بخوره حداقل

بدترین سزارین داشتم بعد از ۸ روز بخیه هام باز شدن عفونت کردن بعد چند وقت طول کشید ک خوب شد من ۲ماه افسردگی گرفتم امیدوارم اینبار بلا سرم نیاد

ده روز سوزش بخیم رفت تونستم سرپاشم
چون سوزش داشت بخیم نمی‌تونستم سرپا بشم
و خودمم کم خون بودم خیلی کم خون تر شدم که کلا روزا و شبا شرم گیج میره

بعد 14روز خوب میشی عالی میشی

یه هفته اش سخته به نظرم سعی کن شیاف بزاری که زود سرپا بشی

من این روزا تااازه درد ندارم دیگ،ولی روز دهم داشتم خونمو جارو میکردم و طی میکشیدم

البته الان کمی بخیه هام هنوز میسوزه کمردرد و سرگیجه دارم

ده روز

سوال های مرتبط