۳ پاسخ

حضوری برو مستقیم برو طبقه۴ درمانگاه زنان.
بعدم اگر دکتر شخصی داری و قصد داری فقط برازاییدن میلاد بری اصلا نیاز نیست پرونده تشکیل بدی همون زمان ک دردت شروع شد اورژانسی برومیلاد پذیرشت میکنن
من الان تحت نظر دکترشخصی ام هفته ۲۶اینا رفتم پرونده تشکیل بدم گفتن قانونمون عوض شده هیچ نیازنیست
ن دارویی میدن ن مراقبت خاصی خیلیم بی اعصابن

فک نکنم الان قبولت کنه

از قبل باید نوبت بگیری
فردا صبح ساعت ۶ برو تو سایت انقد چک کن تا بتونی نوبت بگیری

سوال های مرتبط