حضوری برو مستقیم برو طبقه۴ درمانگاه زنان.
بعدم اگر دکتر شخصی داری و قصد داری فقط برازاییدن میلاد بری اصلا نیاز نیست پرونده تشکیل بدی همون زمان ک دردت شروع شد اورژانسی برومیلاد پذیرشت میکنن
من الان تحت نظر دکترشخصی ام هفته ۲۶اینا رفتم پرونده تشکیل بدم گفتن قانونمون عوض شده هیچ نیازنیست
ن دارویی میدن ن مراقبت خاصی خیلیم بی اعصابن
فک نکنم الان قبولت کنه
از قبل باید نوبت بگیری
فردا صبح ساعت ۶ برو تو سایت انقد چک کن تا بتونی نوبت بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.