۴ پاسخ

من هنوز نگرفتم

متاسفانه میگیری خصوصا اگ شیر خودتو میدی تو ۳ ماهگی نی نیت بشدت میریزه

از سه ماه بعد زایمانم فجیح میریزه

ما ریزش مو نداریم
ریزش مو مارو داره
ما داریم تو ریزش موهام زندگی میکنیم
داره مارو تحمل میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی