۴ پاسخ

سلام عزیزم شما که بچتون رانش صدک ۳ بود سالم به دنیا اومد من بچم صدک ۱ خیلی نگرانم خیلی میترسم هر روز گریه میکنم میشه کمکم کنی؟؟

منم این دردو تا ۱۰ روز بعد زایمان دارم

طبیعیه عزیزم

طبیعه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی