خودت لیوانو بگیر جلو دهنش بخوره که نریزه زمین یا با لیوان نی دار
جلوشون آب بخور خودت یاد بگیرن
قمقمه بخر براشون عزیزم
منم امروز همش بالیوان بهشون دادم ولی اینقدر لباس عوض کردم که دوباره با شیشه دادم
منم ی قلپ میخوره بقیه شو میریزه رو زمین
دوقلوهای منم مثل مال شمان۱ دقیقا همین مشکلو دارم...
با لیوان میدم نمیخورن میخوان خودشون بگیرن دست توش کنن یعد بریزن...نمیزارن خودم لیوانو بگیرم میگن بده دست خودم...
توو شیشه هم جز شیرخشک چیزی نمیخورن...
با نی هم میدم فقط توش فوت میکنن قل میزنه خوششون میاد و نمیخورن
منم کلا جمعش میکنم و نمیدم چون اعصابم نمیکشه
قمقمه های بدون نشتی
حتما آب نمیخواد. بزور نده بهشون.
بچه ی من خودش میگه آبی، بعدم با لیوان میدم میخوره. اندازه ای که تشنگی ش رفع بشه میخوره بعد بقیشو میگیره میریزه زمین 😁 میگه آب بادی (آب بازی)
پسر من میخوره سیراب که میشه ازم میگیره که دستشو بکنه تو اب ولی قبلا از این لیوانا که عکس گذاشتم میخورد عاذت کرد خیلی خوبه
لیوانو خودم نگه میدارم
ی موقعهایی هم با قاشقمیدم
من از یک یالگی با لیوان بهش آب دادم میخوره بیرون نمیریزه دوست داره خودش بگیره بخوره ولی انوز نمیتونه چِپ میکنه رو خودش
دختر من لیوان نی دار داره در داره نمیریزن بیرون میزاره دهنش می مکه آب ازش میاد
لیوان نی دار از سییمونی فروشی خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.