۴ پاسخ

روزی یکی دو بار میجوشونم یه بارم مایع میزنم
بقیه شو فقط آب میگیرم

با مایع استریل و فرچه شیشه شوی میشورم

من هر روز با اسکاج و مایع میشورم. بجای جوشوندن هم آبو ک جوش آوردم شیشه هاشو میزارم توی یه ظرف و اب جوش میریزم روشون میزارم بمونه

با مایع استریل میشورم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۲ ماهگی