روزی یکی دو بار میجوشونم یه بارم مایع میزنم
بقیه شو فقط آب میگیرم
با مایع استریل و فرچه شیشه شوی میشورم
من هر روز با اسکاج و مایع میشورم. بجای جوشوندن هم آبو ک جوش آوردم شیشه هاشو میزارم توی یه ظرف و اب جوش میریزم روشون میزارم بمونه
با مایع استریل میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.