۲۱ پاسخ

فردا دوباره تست بزن

فردا یبار دیگه امتحان کن.
یا برو ازمایش بده

ایشالله که حامله نباشی.

اره مثبت

عزیزم فقط همون نیم ساعت اول اعتبار داره

بلهههههه

نه فعلا سکته نکن بخاطر میوه های فصل اکثرا همینطور شدن من خودمم تا مرز سکته و دعا و دعانویس و خدا و نذر و شام به این و اون که دعا کنید منفی باشه رفتم آزمایش اومدم خونه پرید شدم
دلم میخواست واژنمو از ته بکنم بندازم بیرون کثافت

انگار حاله داره
منم سر دخترم حاله بود بعد رفتم آزمایش دادم مثبت بود

منم بی بی چک انجوری بود و باردارم الان کلان این ماه نشدم

بله میبینیم دیگ سکته نکن دیگه کاریه ک شده

عین روز روشنه🤣

ی مثبت شیک خیلی مبارکه برو ازمایش حون بده وببر دکتر اسید فولیک اینا بده

چرا همتون حامله شدین باز😂😂😂😂😂

بلهههههع

دوباره تست بده

هاله بله هست
عقب انداختی؟؟

اوهوم مثبته

سکته چراعزیزم جلوگیری نکردی باردارشدی

یا حضرت اباسسسسسسس🤧🤧🤧🤧🤧

هاله داره ولی استرس نگیر بزار آزمایش بدی خیالت راحت بشه

بله کاملا واضح میبینم😂

بله مثبته

سوال های مرتبط