۷ پاسخ

مولتی ویواکیدز اهن فروفورت

اشتباه نکن دکتر داروخونه که اطلاعات کافی نداره اگه بلد بود که مطب میزد
تمام دکترا میگن تا دوسال مولتی و آهن تمام

مولتی نوتربژن عالیه

تا دوسال قطره .بیبی جویسم امتحان کن

من قطره پدیاول میدم توش هم اهن هم مولتی
تاحالا نشنیدم بگن قطره ندید

من تا الان هر دکتری برای پسرم رفتم
بهم میگه همون قطره آد و آهن هیچ چیز دیگه ای نیاز نیست
فقط چون اشتهاش کم بود یه دوره زینک بهش داد که البته تاثیر خاصی ندیدم
همینا

من تازه اینو شنیدم من که کلان قطره می دم

سوال های مرتبط