۸ پاسخ

وقتی گریه میکنه سینه نمیگیره مال کولیکه

ببین من پسرم همیشه اینجور کردنی یعنی سیر نمیشه شیر خشک میدم ولی وقتی چند ساعت سینمو نمیدم قشنگ میخوره ولی نداشتنی اینجور می‌کنه قیامت می‌کنه

اگه سینه نمیگیره احتمالا گوشش درد میکنه ببین دستشو سمت گوشش میبره یا نه استامینوفنش بده احتمالا دردش آروم بشه و شیر بگیره دستمال هم گرم کن بزار رو گوشاش

گرسنه است قهر کرده لباست رو دربیار خونه رو تاریک کن
بگیر زیر سینه سرش رو مثل حالتی که شیر میدی باهاش یکم راه برو کم کم سینه رو میگیره
البته میتونی شیرت رو بدوشی با قطره چکون بدی یکم سر دلش رو بگیره سینه رو میگیره
یا یکم آبجوش نبات با قطره چکون بهش بده

بزارش به شکم دلش خوب میشه
آروغ شم بگیر حتما حتما
منم دخترم همینجوریه

با قطره چکون بهش شیرخشک بده ببین میخوره

سر سینه ت بدوش با قطره چکون بریز گوشه دهنش زیادی گشنش باشه نمیتونه سینه رو بگیره

خو شیرخشک بهش بده شاید سیر نمیشه

سوال های مرتبط