سلام خانما استرس چجوریه یعنی چی

۶ پاسخ

استرس یه چیزیه تند نفس نفس میزنی دستات از درون میلرزه .بی‌قراری نمیتونی بشینی.باخودت حرف میزنی وحرص میخوردی تاازپا بیفتی تموم بشه استرست

ب چیزی ک فکر کنی یا میشه یا نمیشه

خودتو بزن ب بیخیالی فکر وترس هیچ چیزیو نداشته باش تا خداهست دلتو بده به اون بالایی

یه حس ترس ودلهره چیزی که من همیشه دارم

یهو به خودم میام میبینم انقد دندونامو به هم فشار دادم که درد گرفتن و فکمو شل میکنم

خوشبحالت که نمیدونی .انشالله هیچ وقت تجربه نکنی

سوال های مرتبط

ام طهورا ام طهورا قصد بارداری
بهار بهار قصد بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته دهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
مامان پناه 🍭🧸🎀 مامان پناه 🍭🧸🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری