استرس یه چیزیه تند نفس نفس میزنی دستات از درون میلرزه .بیقراری نمیتونی بشینی.باخودت حرف میزنی وحرص میخوردی تاازپا بیفتی تموم بشه استرست
ب چیزی ک فکر کنی یا میشه یا نمیشه
خودتو بزن ب بیخیالی فکر وترس هیچ چیزیو نداشته باش تا خداهست دلتو بده به اون بالایی
یه حس ترس ودلهره چیزی که من همیشه دارم
یهو به خودم میام میبینم انقد دندونامو به هم فشار دادم که درد گرفتن و فکمو شل میکنم
خوشبحالت که نمیدونی .انشالله هیچ وقت تجربه نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.