دختر منم اینجوری خب نمیتون حرف بزن منظورش برسون از اون ور هم سن مستقل شدن و لجبازی
میزنه تو سرکله من 😑چنگ میندازه حالا ازچند مامان دیگه هم شنیدم تو این سن بچه ها ابن حرکتارو میکنن طبیعیه
دختر من همش میزنع تو سرش
دختر منم همینطور من میترسم عصبی باشه نسل جدید نسل عجیب
طبیعیه
وای پسر منم چن وقتیه یهو میزنه تو سر خودش خیلی ناراحتم اصلا نمیدونم چ واکنشی نشون بدم
بخداپسرمن چنان سرشومیزنه به زمین تمام بادکرده پیشونیش کبودشده
عزیزم کاملا طبیعیه دختر منم این دوره گذرونده
فقط باید با روی خوش و بامهربونی باهاش برخورد کنی و حواسش یجا دیگه پرت کنی
پسر منم تازه یاد گرفته میزنه تو سرش
طبیعیه
هیچ واکنشی نشون نده و سعی کن حواسشو پرت کنی
دختر من جدیدا خیلی عصبی شده همش جیغ میزنه
انگار اقتصاد رو بچه ها هم اثر کرده خییلی بد اخلاق شدن
پسر منم یه مدت اینجوری میکرد من توجه نمیکردم سرشو با یه چی گرم میکردم از سرش افتاد
اگه میزنع تو سر یعنی دندون دار و سرش درد میکنه اگه موهاشو میکشه که میخواد زبون باز کنه چون پسرم اینجوری بود
جلوش بحث میکنید ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.