من 30تامیدم هنوزگرسنه میمونه 30تادیگه هم میدم یعنی30تابخوره عورقش رومیگیرم باز30تادیگه میدم اگه یهو60تابدم بالامیاره
سعی میکنم دوساعت ونیم بدم اما گاهی میخابه اصن براشیر بیدارنمبشه حتی بیدارکنی بیدارنمیشه داخل خواب هم چیزی نمیخوره
ولی معمولا دوساعت اینامیشه بیدارمیشه گاهی خودش40تابیشتزنمیخوره
کم کم شماهم اضافه کنید
من از یه جایی به بعد ۶۰تا دادم انگار خودشون بیشتر بخوان زودتر بیدار میشن ، الان حس میکنم نیلا لازمه ۹۰تا بخوره چون زودتر از ۲ساعت شیر میخواد
از ۱۵ روزگی دکتر گفت ۶۰ تا بدم
🙁
قوطی شیر خشک روش نوشته تا ۱۲۰ تا مجازی بدی ۶۰ تا ۹۰ خوبه خوابش خوب باشه خوب وزن میگیره ۶۰ تا دادی بزار رو شونت تا قشنگ شیر بره پایین رفلاکس نکنه
من دخترم ک نوزاد بود شیر خودمو میخورد ۶-۷ ماهگی ب بعد شیرخشکی شد
ولی از من نصیحت زیاد نده خدای نکرده بالا نیاره بعد اسید معده ش تحریک میشه و ودفعات بعد ی هم با شیردهی بالا میاره ، رفلاکس خیلی بده
ب نظرم برای نوزاد ی ماهه همون ۳۰ تا بسه
حالا امید ب خدا ی بار ۶۰ بده ببین چی میشه
هر چقدر میخوره بده نهایت اینه که نخورد میریزی دور بزار معدش بزرگ شه
والا من دو ماهو نیمس هنوز ۶۰ تا میدم چجوری میگم ۹۰ تا ندی یوقت بچت رفلاکسی میشه اسیر میشی همون یساعتو نیم بهش بده ۴۰ تا
من ۹۰تا میدم
من ۶۰تا میدم گاهی وقتام ۹۰تا
نه دیگه ۶۰تا بهش بده تا ۹۰ تا هم جا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.