خانوما من واکسن کزاز نزدم حتما باید بزنم؟؟

۶ پاسخ

عزیزم چون قرار بری محیط بیمارستان به نظرم حتما بزن.هرچه زودتر بزن

من یادم نبود کی زدم
یعنی میگفت موقع عقد؟ گفتم یادم نیست
دیگه قبل بارداریم زدم

بله باید بزنی
الان وقتشه

بزنی بهتره منم خیلی مقاومت کردم بعد ترسیدم از عفونت بیمارستانی ریسک نکردم رفتم زدم

منم نزدم والا

نه اگه ۱۰سال نگذشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری