بچه ها شمام این قرصتون بوی ماهی گرفته؟🤢

تصویر
۱۱ پاسخ

من قرص اسپریژنمون همیشه بو وانیل میداد تازگی بو ماهی گرفته😶🤣

نه بو کاکایو میده
تازیخشو چک کن.....

من یک روز در میون میخورم اینو خودش بو بد نگرفته ولی کابینتی که قرصم هست بوی بد گرفته بوی جوراب😂

بو وانیل میده مال من
درشو سفت ببند هوا نگیره
به من گفت هفته ای دوتا بخورم

من عاشق بوش هستم، 5تا قرص بیشتر نمونده تا تموم بشه
از اول تو یخچال نگه داشتم

بوش خیلی خوبه وانیل شکلات
🤔🤔

اره خیلی بوی بدی میده

من تنها مکملی که از بوش خوشم میاد اینه

بزار یخچال عزیزم

منم روزی یکی میخورم ولی تازه گرفتم😪

نه واسه من خیلی خوش بو هست و خیلی از بوش خوشم میاد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی