۳ پاسخ

مال من بو شکلات میده

برا منم بوی اهن اینا میده خیلی مزخرفه بوش قبلیه پریناتال بود بوی وانیل میداد این خیلی بده چون ویتامین Bاینا زیاده برا همونه بوش خیلی زنندس

من کلا این مکمل رو میخورم بخاطر بوش هر دفعه میخوام بالابیارم..‌.بوی بد و مزه ی بدی داره.با اب سرد بخور حس نکنی

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری