۲ پاسخ

من خیس نمیکنم میزارم چند دقیق بجوشه بعد ی آب حالت قهوه ایی میگیره وقتی بادم ها پخت درش میارم راحت پوستش کنده میشه بعد دوباره بادوم هارو توی آب درحال جوش بر میگردونم بعدش ی تیکه نبات برای طعم بهتر ميندازم بعدش بهش آرد برنج اضافه میکنم برنج هم میشه ولی باید قبلش خیس بدی بعد دیگ میزارم هردو کامل بپزن بعد بادم ها و برنج هارو ک پخته شده میزارم توی الک و پشت قاشق له میکنم ک کامل پوره بشه اگه دیدی خیلی غلیظه بهش یکم شیر اضافه کن

پوست بادام بگیر با یکم اب بریز میکسر و میکسش کن
یه قاشق ارد برنج و یکم بادام قاطی کن بذار روی حرارت ملایم غلیظ بشه هیچ شیرین کننده ای هم نزن بهش یکم فقط با شیرخودت یا شیرخشک یا اب جوشیده رقیق کن بده بهش

سوال های مرتبط