کی قراره ۳ تیر بستری بشه واسه زایمان طبیعی؟؟

۶ پاسخ

ازانی له مورد جنسیت مناله کمو نظرو دا دروس درهات

ایشالله هربه سلامتی دلکم استرسونبیت خواگوره س...ایشالله زونجاتوبیت...

من ۱ تیر

چند هفته ای دقیق؟
من تاریخ انتیم شش تیره حالا دکت بهم گفته ۲ تیر برم پیشش فکر کنم میخواد معاینه تحریکی کنه و بعدش دردام شروع شه

من طبق انتی ۲ تیر باید زایمان کنم اما دکترم میگه تا چهل هفته چهار پنج روز صبر کن 🫩

ایشلا بسلامتی دلکم
بوچه قراره بستری بیت؟؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان😍💙 مامان اورهان😍💙 روزهای ابتدایی تولد