خوداااا بسلامتی عزیزم
ایشالله به سلامتی زایمان کنی
بعد زایمانت بیا برامون تعریف کن
ب سلامتی ❤️
ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی. نی نی تو سالم بغل بگیری
بسلامتی عزیزم😍
بعدا بیا از تجربت برامون بگو
منم 38هفته ختم بارداری دارم
بسلامتی فارغ بشی ایشالا،کدوم بیمارستان شیرازی؟دکترت کیه؟واسه طبیعی میاد بالای سرت؟
انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم..
چرا انقدر زود چند هفته ای مگه
ان شاالله زودتر به راحتی فارغ شی
چند هفته ای
منم با امپول فشار زایمان کردم تنرس
ایشالله به سلامتی عزیزم
بسلامتی حالا چرا با آمپول فشاررر؟؟؟
یادزایماتم افتادم🥹
انشالله بسلامتی زایمان کنی
ایشاالله زایمان راحتی داشته باشی 🥰
چرا اخر شب
بسلامتی عزیزم
برای ما هم دعا کن
کدوم بیمارستانی
به سلامتی عزیزم انشالله زایمان راحتی داشته باشی پسر جونت سلامت به دنیا بیاد
شما هفتت با من یکیه چطوری داری زایمان میکنی من چرا هیچ دردی ندارم 😭😭😭دلم میخواد زودتر زایمان کنم این دوهفته نمیگذره
چند سانت باز شدی عزیزم
برای طبیعی زود نیست ؟
بسلامتی
به سلامتی عزیزم خداقوت بده بهت ایشالابچت سالم بغل بگیری چرا باآمپول فشار؟
بسلامتی چرا مشکلی بود
به سلامتی
بسلامتی انشالله موفق باشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.