۴ پاسخ

عزیزم تا ۹ ماهگی برا نشستن وقت دارن
سینه خیز رفتن و چهار دست و پا رفتن بعضی بچه ها کلا نمیرن یه دفه بلند میشن راه میرن
کلا معیار نیست
پسر من سینه خیز کل خونه رو سرعتی میچرخه ولی نمیتونه بشینه

ن دختررمنم هیچی
دکترش دیروز میگف تا۱۰ ماهگی برا نشستن وقت هس
سینه خیز و ۴دستوپا هم میگف ممکنه اصلا نره

نه تا ۹ ماهگی وقت داره بشینه

چهار دست و پا و سینه خیز ک زوده ،یعنی جا داره
نشستن هم کمکش کن بشینه تا یاد بگیره

سوال های مرتبط