انشاالله بسلامتی زایمان کنی و نی نیتو بغل بگیری عزیزم💕
ان شاء الله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم💓
لطفا بعدش از تجربه زایمانتون بگین منم یزد هستم شما کدوم بیمارستان هستین؟
عزیزممم ان شاءالله به سلامتی و خوبی زایمان کنی🥰ماروهم دعا کن
ان شااللّه به سلامتی نی نی تو بغل بگیری عزیزم💖
ان شااللّه به سلامت به دنیا میاری کوچولوی نازت رو 💖
بسلامتي بري بياي با نيني عزيزم
انشاالله به راحتی زایمان کنی خودت و بچت هم سالم باشین🤲🤲
ان شاءالله زایمان راحتی داشته باشی و بسلامتی حاصل ۹ماه تلاش و مراقبت و بغل بگیری
خدا خودش کمکت کنه انشاالله که بسلامتی زایمان کنی عزیزم
ب سلامتی سوره انشقاق بگو بخونن برات زایمانت راحت بشه
خدا ادمو سراین راهها تنها نمیذاره نگران نباش مبارکت باشه
بسلامتی جانم ایشالا خودت ونینی سالم باشین
وااااایییی🥹ب سلامتی فارق بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.