خانما درد زایمانم شروع شده لطفا برام دعا کنید

۱۳ پاسخ

انشاالله بسلامتی زایمان کنی و نی نیتو بغل بگیری عزیزم💕

ان شاء الله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم💓
لطفا بعدش از تجربه زایمانتون بگین منم یزد هستم شما کدوم بیمارستان هستین؟

عزیزممم ان شاءالله به سلامتی و خوبی زایمان کنی🥰ماروهم دعا کن

ان شااللّه به سلامتی نی نی تو بغل بگیری عزیزم💖

ان شااللّه به سلامت به دنیا میاری کوچولوی نازت رو 💖

بسلامتي بري بياي با نيني عزيزم

انشاالله به راحتی زایمان کنی خودت و بچت هم سالم باشین🤲🤲

ان شاءالله زایمان راحتی داشته باشی و بسلامتی حاصل ۹‌ماه تلاش و مراقبت و بغل بگیری

خدا خودش کمکت کنه انشاالله که بسلامتی زایمان کنی عزیزم

ب سلامتی سوره انشقاق بگو بخونن برات زایمانت راحت بشه

خدا ادمو سراین راهها تنها نمیذاره نگران نباش مبارکت باشه

بسلامتی جانم ایشالا خودت ونینی سالم باشین

وااااایییی🥹ب سلامتی فارق بشی

سوال های مرتبط

مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی