ب من گفت پسر و پسره
پسر خطاش کمه معمولا
سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله
به منم انتی با قاطعیت گفت دختره حالا تا امروز برم انومالی ببینم چیه انشاالله سالم باشن همه نی نی ها
بعضیا سنوگرافی های حرفه ای تر احتمال میدن. برای من سنو ان تی که رفتم دکتر احتمال داد ازمایش سلفریمم همون شد
اگر جاي معروف رفتي ن
ب من گفت پسر انامالی دختر شد
به من انتی گفت احتمالا پسر ، انومالی هم پسر بود
مال من که درست بود گفت پسره
آره عزیزم انتی به من گفت پسره آنومالی گفت دختره بهتره که تا آنومالی به کسی جنسیت رو نگی
آره احتمالش هستش
انتی چون کوچیکه بچه
بچه اولم گفت پسر انتی ولی دختره
این بچم گفت دختره انتی ببینم درسته یانه
به من گفت دختر دخترهم شد زیاد تغییرنمیکنه اگه جای خوب رفتع باشی
آنتی به من گفت دختره انومالی گفت پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.