شما پیشونی نوزاد هاتونو بستین؟؟؟

۱۴ پاسخ

مگه میبندن🫠
چه حرفا😐

ن نبستم هیچ اعتقادی هم ب بستن ندارم 😇🥰 پسرمم پیشونیش تخت تخته...بابا اینا دیگه ب بستن نبستن نیست بچه ب خانوادش میره

من چهل روزسه دخترم الان ببندم جواب میده؟

نه نبستم پسرمم نبستم

این بستن رو من از گهواره شنیدم بعد از مادر بزرگم پرسیدم گفت آره قدیما کسایی که کم اطلاعات بودن و دسترسی به دکتر نداشتن جاهای دور افتاده این کارها رو میکردن ، دیگه ببین برای کی بوده که مادر بزرگ من میگفت قدیم بوده🫥

وا معلومه که نه ، دیگه عهد عتیق نیست که از اینکارها کسی بکنه همه میدونن اشتباهه و این چیزا ارثی

من میبندم با پارچه نرم نخی

نه نبستم
به دخترم هم گفتن ببند من نبستم
میگن اگه نبندی پیشونی برآمده میمونه
اما دخترم پیشونیش برآمده نیست
پسرمم هم نسبت به دنیا اومدنش پیشونیش جمع شده
ولی تا ۴۰ روزگی همیشه کلاه سرشون کردم
مخصوصا زمان خواب
هم برای حالت سرشون خوبه هم گوش هاشون

باچی ببندیم ؟
من که کلاه همیشه سرشه

ببندی که چی بشه؟؟

نه نمیبندیم کلا

نبستم

اره بسته باشه بهتره

من نبستم عواقبشو دیدم سر دخترم یکم بدفرم شده الان همش میبندم

سوال های مرتبط

مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی