دخترا سوز کشیدن بخیه طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

یادت نره شرح زایمانتم بزاری، امیدوارم دزد نکشیده باشی زیاد

زایمان کردی بسلامتی، مبارک باشه😍

هنوز ۱روزه زایمان کردی طبیعیه مال من هنوز میسوزه

آره دیگه خودت رو با آدامس کوهی دود بده دردت کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی