۹ پاسخ

من الان سه روز زایمان کردم شیر ندارم برو خداروشکر کن ناشکری هم نکن ی اسفند برا شیرتم دودکن

عزیزم بدوش فریز کن موقع دوشیدن صلوات بفرس برای داشتن این حجم از شیر و خداروشکر کن
بچه خوب شیر میخوره؟

به نظرم زیاد هم نباید بدوشی چون به اصلاح قدیمی ها سینه شاشوک میشه چون فکر می‌کنه طبق نیاز بچت هست هی تولید میکنه من خواهر شوهرم اینقدر شسرداشت که یک سطل ماست با هر بار دوشیدن پر میشد همه هم به به چه چه میکردن از شیر زیادش وای شیرش چرب نبود اما من سر اولی شیر داشتم زیاد هم بود اما مامانم گفت نباید زیاد بدوشی شیرتو چون یک سره هی میزیره اینطوری و فوق العاده چرب هم بود

موقعی که شیر میدی اگه از اون یکی میاد درظرف در دار نگه دار

من تو فکر شیر زیادم شما کم کردن 🥺من شیر ندارم بفرست من🥺

عزیزم ماشالله شیرت زیاده نگو چشم میخوری

اوایلش ک فک بچه ضعیف همینطوره از بس ریخت به لباسام و سفت میشد کلافه میشدم.چند روز دیگه ک فک بچه قوی شد همشو میکشه دیگه این مشکلات نیست الان من دیگه تقریبا اون مشکلات روزای اول ندارم

بدوش بذار یخچال یا فریزر،
تا فک بچه ت قوی‌تر بشه همین مصیبت رو داری ،

اوایل تا یکناه چل روز اینطوریه که میدوشی حتی میریزی دور. یا تو سوتین پد و پارچه میزاری اینقد خیس که پارچه قابل شستشو نیس. بعد اشتهای بچه زیاد و شیرت کم میشه . اوایل فقط اینطوره. تو چهارماهگی اینقدر نیازش بالاست و تو‌کم میاری که هنگ میکنی اگر شیرخشک نباشه و از شش ماهگی غذای کمکی یک جون به جونات اضافه میکنه

سوال های مرتبط