۸ پاسخ

هیچی فقط گاهی زنجبیل میخوردم
و لیمو بو میکردم
و ویتامبن ب۶

خیارشور 😬چوبشور و کشک محلی

دکتر من ویتامین ب۶داد ولی من نخوردم چون شدید نبود کم کم رفع شد

بیشتر وقتا هم کپسول زینتوما میخورم خیلی تاثیر نداره ولی باز بهتره باید این دوران بگذره

انداسترون

دمیترون

سلام عزیزم من از زنجبیل استفاده میکنم

قرص حالت تهوع دمیترون

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا روزهای ابتدایی تولد