در سه ماه اول بارداری چه قرصایی مصرف میکنن

۴ پاسخ

سلام خانما میگم من هنوز نرفتم دکتر سه ماه اولم میتونم خودم فولیک اسید یاویتامین دی مصرف کنم؟؟؟

تقریبا یه هفته تاخیر داشتم بتام ۴۶۰ بود طبیعیه؟!

اسید فولیک ویتامین دی کلسیم

بستگی داره ویار داشته باشی یا نه من چون ویار شدید داشتم چند تا قرص فقط برا ویارم مصرف میکنم با قرص آهن و ویتامین دی

سوال های مرتبط

مامان parisa مامان parisa هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری