ببین یکی از دلایل حالت تهوع شدید کمبود ویتامین b6 هست و تنها چیزی که من میتونستم بخورم سیرابیه که پر از ویتامین b6 هست
هیچی ولی بعد هفته ۱۲ اوکی میشی عین حالت عادی
فقط آبغوره قبل غذا بخوری یخوردع کمتر میکنه
فقط تحمل
تا خودش کم شه
متاسفانه هیچ کار
خوب میشی لیمو بو کن
دمیترون دکتر به من داده میخورم خیلی تاثیر داره
سر بارداری قبلی هم تا آخر ماه ۹ میخوردم
سرم هم میتونی بزنی تا یکی دو روز حالت رو بهتر میکنه
من حدودا ماهی دو سه بار سرم میزنم هر روز دوبار دمیترون میخورم
بازم باید تحمل کنی به هیچ وجه از بین نمیره
من ۵ کیلو کم کردم تو همین دو ماه که تهوع دارم
صبح ناشتا هم یا بیسکویت بخور یا نون خشک
هیچی جز تحمل
تحملللللل😭
صبر و تحمل تا هفته ی 15 به بالا
فقط میتونی باقرص یکم بهترشی تاهفته ات بره بالا
قرص فاموتیدین بخور
نمیدونم والا معده درد و چکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.