۴ پاسخ

برا بارداری کردی یا برا تعیین جنسیت؟

قیمتا فرق داره من کردم ۱۰ تومن، ی دوستی کرده با بیمه ۵ تومن،

اگه شوهرت اسپرمش ضعیف باشه احتمالش خیلی کمه بگیره

من مرکز ناباروری دولتی پرسیدم گفتن تقریبا 1و نیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری