۷ پاسخ

ملاک همون ترازوییه که همیشه باهاش وزن میشه

همون ترازوی بهداشت چون از بدو تولد باهاش وزن کردی

اونا دیجیتالی هستن و دقیقترن

الان کدومو قبول داشته باشم

یعنی چی وقت تولد بچت 10 کیلو بود؟

چون از اول با اون ترازو گرفتن باهمون مقایسه میکنن

با ترازویی که تولدش وزنش کردی

سوال های مرتبط