۵ پاسخ

اگر مای بیبی باشه کل قسمتی هست که پوشک شده. نه یک قسمت

من همیشه پماد میزنم بعد هر تعویض اگه با وجود پمادم قرمز میشه یعنی پوشک نمیسازه

هوا گرمه سوخته حتما

شاید حساسیت داره به پوشک
مولفیکس استفاده کن شاید بهتر شد

شاید پاش سوخته. پماد می‌زنید براش؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی