اگر مای بیبی باشه کل قسمتی هست که پوشک شده. نه یک قسمت
من همیشه پماد میزنم بعد هر تعویض اگه با وجود پمادم قرمز میشه یعنی پوشک نمیسازه
هوا گرمه سوخته حتما
شاید حساسیت داره به پوشک
مولفیکس استفاده کن شاید بهتر شد
شاید پاش سوخته. پماد میزنید براش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.