خربزه تو ماه های پایین بارداری اشکال نداره؟؟

۸ پاسخ

من یک جایی خوندم خربزه باعث زیبایی و سفید شدن جنین میشه

من که از وقتی اومده میخورم مگه چشه

شما الان دیگه ماه پایین نیستی عزیزم ، خوراکی ها هم همه چیز در حد تعادل موردی ندارن

خربزه با معدی سنگین نخور

ؤقتی غذای سبک خوری یک ساعت بعدش میتونی بخوری

عزیزم خوردن همه چی به اندازه تو بارداری هیچ مشکلی نداره حتی زعفرون .‌زیاده روی نکنی

دیگه آلن ماه پایین نیستی
بخور نوش جونت فقط فقط قند بالایی داره
واینکه ناشتا نخوری

عزیزم مشکلی نداره بعضی وقتا خوردنش اما فوق العاده قند رو بالا می‌بره هواست باشه

من اندازه رفع هوس یه تیکه کوچولو خوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری