من یک جایی خوندم خربزه باعث زیبایی و سفید شدن جنین میشه
من که از وقتی اومده میخورم مگه چشه
شما الان دیگه ماه پایین نیستی عزیزم ، خوراکی ها هم همه چیز در حد تعادل موردی ندارن
خربزه با معدی سنگین نخور
ؤقتی غذای سبک خوری یک ساعت بعدش میتونی بخوری
عزیزم خوردن همه چی به اندازه تو بارداری هیچ مشکلی نداره حتی زعفرون .زیاده روی نکنی
دیگه آلن ماه پایین نیستی
بخور نوش جونت فقط فقط قند بالایی داره
واینکه ناشتا نخوری
عزیزم مشکلی نداره بعضی وقتا خوردنش اما فوق العاده قند رو بالا میبره هواست باشه
من اندازه رفع هوس یه تیکه کوچولو خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.