خربزه تو بارداری خوبه ؟

۹ پاسخ

اره عزیزم حدیث داریم از پیامبر که باعث خوش اخلاقی و خوشرویی بچه میشه

من رفتم یه عطاری گفت ماه های آخر نخور اصلا چون به شدت حساسیت زا هست و ممکنه بچت اگزما بگیره

پروفایلت خودتی؟برق تو چشات خیلی نازه ❤️

خوبهههه.برای زیبایی جنینم تاثیرداره ولی درروز هم هندونه هم خربزه نخور هرکدومویه روز تنهابخور

من که خیلی هوس کرده بودم دیشب صبحی خوردم

آره فسقلی رو هم قشنگ میکنه فقط قندش زیاده

اره خوبه فقط زیاد نخور

آره خیلی خوب فقط قند داره مواظب خودنش باش

اره چرا خوب نباش فقط زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری