خربزه برای دیابت بارداری خوبه یا بد؟

۷ پاسخ

افتضاحه عزیزم

خربزه خیلی خوبه اما اما قند بالا داره.گلابی زیاد بخور،😋😋😋

قند داشته باشی خوب نیس

بللللهههه بشدت

اتفاقا برای مادرو جنین خیلی مفیده ولی باید به اندازه مصرف بشه

سرشار از قند 😅

بددد قندش بالاس و سریع جذب میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان مهرسانا جوجه🐥 مامان مهرسانا جوجه🐥 ۱ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اسما مامان اسما ۱ ماهگی
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری