سلام برای دیابت بارداری چی خوبه

۷ پاسخ

پرتقال و سیب خوب نیس یعنی

سلام فکرمیکنم ترشی البالوخوبه

یا علی هوس حلیم کردم وسایل آماده کردم برای صب درست کنم

بامیه و سبزیجات و میوه توت و کیوی و خیار و کاهو د...حبوبات کدو و..ایتا هوبن
بقیه موارد عین برنج ماکارونی سالادالویه و سیب زمینی و حلیم موزو انگوز و آناناس و....ممنوعه

نمیدونم چی بخورم بیاد پایین

من قندم بالاست

بگو چی خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا جوجه🐥 مامان مهرسانا جوجه🐥 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری