۹ پاسخ

منم بخدا. عصبی شدم اونم بدتر از من

هیچی دهنمون سرویس. همش جیغ داد گریه. درد لعنت به کولیک. یه وقتایی عصبی میشم

فعلا چن‌روزه درگیریم ک خانوم پی پی کنه

خیلی بد بود پسرمن ولی خداروشکر داروهاش بهترکرده

بچه منم از پریروز پی پی نکرده طفلی به خودش میپیچه

اره پسر منم اذیت بود ولی شکر داروهای الانش هم رفلاکسش خوب کرده هم کولیکش راحت میخابه منم راحت شدم والا اسیر بودیم

تا سه ماهگی خوب میشه عزیزم نگران نباش بچه من البته شیر خشکیه ولی از دوماهگی کولیکش رفع شد

چقدر میترسم از این کولیک و رفلاکس کاری به شب بیداریا اذیتاش ندارم اینکه بچه اذیت باشه و هیچ قطره و چیزی اثر نداشته باشه آدم اذیت میشه و دل آشوب

هعییی دختر من دیر شکمش کار میکنه میپیچه به خودش

سوال های مرتبط

مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی