این قطره ایه ک گفتم
من پسرم تا ۴ ماهگی
از ۲۷ روزگی شروع شد ...
یعتی اینقدر دوران سختی بود که فوبیا گرفتم از نوزاد
نوزاد میبینم و مادر زائو تنممیلرزه یاد اون شبا می افتم
دختر من بود وقتی یک ماه رد کرد دکتر این داد عالیه به دختر من ساخت ایرانی همه داروخانه دارن
دختر منم هست دکتر گفت تا ۴ماه نیم تا ۵ماه من که دیگه کم اوردم بچم ۲۴ساعت ۲۷ساعت یه سره نمیخوابه کلا جیغ میزنه باید زیر سینه ام باشه یا راه برم
حالا اگه دوس دارین تا اسمشو بهتون بدم اگه تو شهرتون گیر اومد بدین بچتون بخوره فقط اگه خوب بود براتون برا بچم دعا کنین ک همیشه سالم و سلامت باشه
دوستان عزیز منم بچم کولیک داره بردمش دکتر اول دوتا قطره داد تاثیر چندانی نداشت ،رفتم ب دکترش گفتم ک خوب نبود اونا
ی قطره خارجی آلمانی بهم گفت بگیرولی داروخونه ها ندارن ی آدرس بهم داد رفتم قطره رو گرفتم ۱۹۰۰ هر روز ی بار نیم سی سی دادم پسرم خورد هم شکمش کار کرد هم کولیکش رفت خداروشکر شبا فقط موقع شیر خوردن بیدار میشه
معمولا از ۳ماهگی بهتر میشن اگر خفیف باشه و داروها رو هم سروقت بدی زودترم خوب میشه.. میگذره به امیدخدا
برای من سه چهارروزگوش شیطون کربهترشده البته داروهاشم دکترعوض کرده دکترگفت سه وچهارماه کمترمیشه وازبین میره
خواهرزادم تا ۵ماهگیش داشت خیلی سخت بود خیلی دردناک بود
یعنی شبای که میومدن خونه مامان من مجرد بودم تا صبح هی بغل به بغل میشد که بخوابه
تاصبح افتاب میزد میخوابید و اهالی منزل که تا صبح نخوابیده بودن
دختر منم تازه متولد شده بردم دکتر گفت تا ۲ ،۳ ماهگی به گریه عادت کن.
مال نیهان هنوز که هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.