۶ پاسخ

ساب سیمپلکس بده

من قطره ایزی کول و بایو لاکت میدم بهتر شده خداروشکر

تا ۴🥲

من اینفاکول گرفتم کاملا خوب شد

تا 3،، نهایتا 4ماه

اصولا تا ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نانازي🍓💗 مامان نانازي🍓💗 ۱ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی