مامانا شما برای ترک چی استفاده میکنید میشه بگید اگه واقعا خوب بوده

۸ پاسخ

همش ب ژن ربط داره بعضیا اصا کرم نزدن چربم نکردن ترک نخوردن بعضیام از هفته های اول کرم ژدن ترک زدن

ببین به ژن هم نیست ! هستا ولی مهم ترین عامل سفت بودن عضلات شکمه ! بنی نگاه کنی هیچ بدنسازی نمیبینی که بعد بارداریش پوست شکم شل یا ترک خورده باشه ! تا میتونی عضلاتتو ورزش بده هی وکیوم کن بده بیرون ! دکتر بهم گفت ! شکم بند هم ببند ! بعدشم ژل ابرسان زیاد بزن با روغن نارگیل و بادوم شیرین

من روغن نارگیل اصل و آرگان برای پوست از ماه چهارم زدم، الان روزی ۳ بار میزنم هنوز ترک نخورده

روغن زیتون

قبل از اینکه ترک بخوره باید پوست رو چرب کنید من وازلین استفاده میکنم چون خیلی چرب اصلا ترک هم ندارم البته هر چیزی که چرب میکنه حالا حتما نباید وازلین باشه

روغن نارگیل و بادام فعلا که خوبه

کرم رِفلِکتا من زدم خوب بود

هیچی😭😭

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کارن🐣😍🩵 مامان کارن🐣😍🩵 روزهای ابتدایی تولد