بیشتر ژنتیکیه بنظرم و سایز شکم،ولی من بعد هر بار حمام روغن بادام شیرین میزنم گاهی هم یادم میره😑
من از داروخانه کرم با لوسیون گرفتم فایده ندارد میزنی
من خیلی خارش دارم گفتن روغن زیتون بزن حالا امروز اولین بار زدم ببینم چی میشه
ببین ژنتیک مهمه تو این موضوع ولی اگر مرتب چربش کنی باعث میشه ترکات عمقی نشه .منم روزای اول استرس این موضوع رو داشتم همسرم گفت اگرم خطی افتاد نقاشی که بچه امون کشیده و قطعا زیباس🥹الان دیگه با دید مثبت بهش نگا میکنم .ولی اینم بگم مرتب کرم میزنم.روغن مخصوص و کرم از داروخونه میگیرم.روزایی ک شکمم خیلی میخواره انگار این کرم اب رو اتیشه
شنیدم میگن روغن بادام تلخ بزنی رو شکماز همین موقع تا ترک نخوره
روغن بمال روغن زیتون و روغن بادام بهتره و دایم چرب کن دایم اب بخور
من روغن نارگیل میزنم تا الان که بارداری دوممه راضیم
من کرم موستلا میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.