۹ پاسخ

منم ال ارژنین و فست میل میخورم

مغزجات خرما بستنی اگر قند نداریم

منم وزنش کمه چون انسولین میزنم و فکنم اون نمیزاره وزن بگیره
بستنی اینا ک نمیتونم بخورم روزی یبار فقط لیدی میل میخورم
پروتئین زیاد بخور
تخم مرغ
سینه مرغ
گوشت
گردو‌ و بادوم

اها باشه خداروشکر

گوشت کبابی، چلو گوشت، فیله مرغ، ماهی، تخم مرغ ابپز سفیده،اجیل، هر ۳ ساعت حتما حتما چندتا لقمه نون و کره اینا عالیه برا وزن، این چند هفته اینجوری بخور ببین موقه تولدش چقد تغییر میکنه

من فقط ال ارژنین میخورم

چنده گلم مگ ت هفته ۳۳سنو وزن دادی چن بود بستنی حلیم آش سیب زمینی مغزیجات عالیع

چقدره وزنش ؟

من دکترم پودر ترومام داد از لیدی میل بهتره البته همه جا پیدا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی