منم ال ارژنین و فست میل میخورم
مغزجات خرما بستنی اگر قند نداریم
منم وزنش کمه چون انسولین میزنم و فکنم اون نمیزاره وزن بگیره
بستنی اینا ک نمیتونم بخورم روزی یبار فقط لیدی میل میخورم
پروتئین زیاد بخور
تخم مرغ
سینه مرغ
گوشت
گردو و بادوم
اها باشه خداروشکر
گوشت کبابی، چلو گوشت، فیله مرغ، ماهی، تخم مرغ ابپز سفیده،اجیل، هر ۳ ساعت حتما حتما چندتا لقمه نون و کره اینا عالیه برا وزن، این چند هفته اینجوری بخور ببین موقه تولدش چقد تغییر میکنه
من فقط ال ارژنین میخورم
چنده گلم مگ ت هفته ۳۳سنو وزن دادی چن بود بستنی حلیم آش سیب زمینی مغزیجات عالیع
چقدره وزنش ؟
من دکترم پودر ترومام داد از لیدی میل بهتره البته همه جا پیدا نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.