۶ پاسخ

انشالله که جنین های با کیفتی بشه برات دفه بعدی
اینم خوبه ولی ی دونه کمه
منم ماه بعد میخام پانکچر شم

خودشون چی گفتن عزیزم؟

یه بار دیگه تخمک کشی کن چند تا انتقال بده شانست بیشتر بشه

گرید b متوسط هستش بنظرم یه بار دیگه تخمک کشی کن حداقل دوتا انتقال بدی

اره عزیزم گرید B خوبه

سلام

سوال های مرتبط

هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری