خانما کیا با یدونه فولیکول 18باردار شدن؟

۳ پاسخ

من نمی دونم فولیکولم چند بود ولی باردارشدم . اگه کوچیک باشه امکان سقط هست؟

من سره دخترم یدونه ۱۹بود شدم

من با یدونه ۱۷ شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
مامان‌آینده😇 مامان‌آینده😇 قصد بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
گل دختر گل دختر قصد بارداری