کیا با یدونه فولیکول بالغ ۲۱تونستن باردارشن؟🥺

۶ پاسخ

انشاالله که میشی 🥹🤲

من اون تایم ک حامله شدم اصلا نداشتم😂😂😂فولیکول غالب برا اوناییه که نازان مهمه افراد سالم مشکلی ندارن

و منی که نشدم با 21 و 14 10 آزاد سازیم زدم

من نشدم☹️

من دارم با سه تا فولیکول 20 _۲۱ اقدام میکنم انشاالله خدا بخواد باردار شمم🥺

من با یک فولیکول ۱۸ باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
ابرا ابرا قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری