۱۵ پاسخ

دکتر رفتی دارو خوردی؟ دارو بخوری درست میشه نگران نباش

فولیکول بالا و پایین و کاری نداشته باشش عزیزم
الان رحمت مناسب نیست سعی کن اونو درمان کنی
من خودم با فولیکول پایین باردار شدم

خانما اصلاح سبک فلورا انجام بدین تا نتیجه بگیرین ابنقددد دارو هورمونی ب خورد خودتون ندین

من با فولیکول ۱۵ و ۱۷ باردارشدم ربطی به سایز نداره

۱۸ تا ۲۴

روز چند سیکل رفتی عزیزم؟
توی سونوت نوشته که تنبلی تخمدان داری
سایز فولیکولات کوچیکه عزیزم
سایز مناسب بین ۱۹تا۲۴
کمتر فائده نداره بیشتر باشه فکر کنم کیست میشه

متاسفانه تنبلی داری فولیکول هات ریزن

عزیزم داروی تخمک گذاری خورده بودی ، تنبلی تخمدان داری ، ضخامت رحمت هم خیلی کمه برای باردار شدن باید ضخامتت ۷ به بالا باشه که دکترا قرص استرادیول میدن

فولیکول بالغ ۱۹ به بالاس

هنوز کوچیکه

تنبلی تخمدان داری. فولیکول هاتم هنوز کوچیکن. روز چند رفتی سونو ؟

فک کنم باید اندازش ۱۸.۲۰باشه غالب بشه بر تو یکم ریزن

فولیکول غالب نداشتی خودش نوشته پایین

هزینش چقد شد

۱۹ ب بالا باید باشه تا ازاد بشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
ابرا ابرا قصد بارداری